1. Administrator Danych

Administratorem danych osobowych, jest Fundacja Maio, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Leona Petrażyckiego 57, 52-434 Wrocław, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000425321 (dalej Fundacja) Adresem kontaktowym do zgłaszania wszelkich spraw związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest ul. Leona Petrażyckiego 57, 52-434 Wrocław.

Fundacja pełni obowiązki administratora danych i przetwarza dane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

2. Cel przetwarzania danych

Fundacja przetwarza Państwa dane osobowe w następujących celach:

  • prowadzenia szkoleń dla beneficjentów Fundacji, 
  • komunikacji z darczyńcami, obsługa kont
  • zawarcia umów ze współpracownikami Fundacji i ich wykonywania, 
  • wykonywania marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług, w tym także komunikowania się z użytkownikami Facebooka i Instragrama

3. Zakres  przetwarzanych danych

Przetwarzane są następujące kategorie danych osobowych:

  • dane identyfikacyjne (imię, nazwisko),
  • dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu, miejsce zamieszkania),
  • dane o dacie i miejscu urodzenia, miejscu zamieszkania, wykształceniu (dotyczy beneficjentów, dane są potrzebne do zorganizowania grup szkoleniowych, dotyczy też współpracowników)
  • numer rachunku bankowego (w przypadku darczyńców).

4. Podstawa prawna przetwarzania danych

Dane osobowe są przetwarzane przez Fundację:

  1. Dane Współpracowników przetwarzane są na podstawie zgody – (kandydaci na Współpracowników) (art. 6 ust. 1 lit a RODO), a także z uwagi na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit b RODO).
  2. Dane Beneficjentów przetwarzane są  z uwagi na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit b RODO).
  3. Dane Darczyńców przetwarzane są z uwagi na konieczność technicznej obsługi procesu wpłaty i realizację przez Fundację obowiązków wynikające z przepisów podatkowych lub rachunkowych (czyli art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dodatkowo dane Darczyńców, którzy zarejestrowali konto na stronie Fundacji przetwarzane są z w celach obsługi konta, tj. przyjmowania zwrotów, reklamacji, odpowiadania na zapytania, prezentowania informacji o złożonych zamówieniach (art. 6 ust. 1 lit b RODO).
  4. Dane potencjalnych Darczyńców, Beneficjentów i Współpracowników przetwarzane są także dla celów marketingowych (marketing bezpośredni) na podstawie zgody osób, do których kierowana jest informacja (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
  5. Dane Darczyńców przetwarzane są także w celu wysłania im imiennych podziękowań za dokonane wpłaty za ich uprzednią zgodą na przesłanie podziękowań (art. 6 ust. 1 lit a RODO).
  6. Dane użytkowników stron i platform internetowych takich jak: Facebook, Linkedin,. Instagram, Twitter i inne (dalej social media) przewtarzane są przez Fundację wyłącznie w serwisach internetowych tych social mediów w zgodzie z regulaminami  i politykami prywatności social mediów i wyłącznie w celu udzielania odpowiedzi na zapytania, komentarze użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

5. Okres przetwarzania danych:

Dane przetwarzane przez Fundację przetwarzane są:

  1. do czasu upływu okresu ewentualnego  przedawnienia roszczeń wynikających z umowy o świadczenie usług (nie dłużej niż 6 lat od momentu rozwiązania albo wypowiedzenia umowy) – w przypadku jeśli dane są przetwarzane w związku z zawarciem i wykonaniem umowy;
  2. wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych i podatkowych, tj. 5 lat od końca roku obrotowego, w którym zostały one wytworzone;
  3. cofnięcia zgody – w przypadku przetwarzania dla celów marketingowych;
  4. usunięcia przez Darczyńcę konta ze strony sklepu – w przypadku danych przetwarzanych w związku z rejestracją,
  5. dane Darczyńców przetwarzane wyłącznie w celu wysłania im imiennych podziękowań za dokonane wpłaty są przetwarzane do czasu wysłania podziękowań.

6. Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługują Państwu prawa do:

  • żądania dostępu do danych,
  • żądania sprostowania danych,
  • żądania ograniczenia danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego

Jeżeli Administrator przetwarza Pana/Pani dane osobowe w sposób niewłaściwy, prosimy o kontakt  w celu wyjaśnienia sprawy. Można także złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

7. Udostępnianie danych i przekazywanie do Państwa trzeciego

Dane osobowe Użytkowników mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Fundacją, wyłącznie w celach związanych z realizacją celów statutowych Fundacji.

Odbiorcami danych są:

  • dostawcy usług finansowych i prawnych;
  • dostawcy hostingu; 
  • dostawcy poczty internetowej;
  • dostawcy usług serwerowych;
  • dostawy usług szkoleniowych (szkoleniowcy, trenerzy).

Państwa dane nie są przekazywane do państw trzecich, jednakże w związku z tym, że niektóre podmioty współpracujące z Fundacją mają siedziby poza Unią Europejską tj. w USA, które w świetle przepisów RODO są traktowane jako tzw. państwo trzecie, Fundacja  zapewnia, że w przypadku konieczności przekazania Państwa danych takim podmiotom, dane te będą przekazywane podmiotom, które stosują standardowe rozwiązania dotyczące bezpieczeństwa danych na poziomie standardu klauzul umownych.

8. Zautomatyzowane przetwarzanie oraz profilowanie

aństwa dane nie podlegają automatycznemu przetwarzaniu ani profilowaniu.

9. Dane przetwarzane w social mediach

Fundacja prowadzi profil Fundacji na platformach Faceboook i Instragram. Przetwarzając Państwa dane na tych platformach Fundacja działa na  podstawie realizacji uzasadnionego interesu polegającego na informowaniu o aktywności, promowaniu wydarzeń, naszych produktów i usług, a także w celu komunikacji za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności (komentarze, chat, wiadomości) – statystyka (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 

Posiadając konto na portalu Facebook i/lub Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest również Meta Platforms Ireland Ltd., które jest właścicielem obydwu ww. platform.

Politykę prywatności portalu Facebook znajdziecie Państwo pod linkiem https://www.facebook.com/privacy/policy/?locale=pl_PL Politykę prywatności portalu Instagram znajdziecie Państwo pod linkiem https://privacycenter.instagram.com/policy

Polityka cookies

Fundacja Maio, działająca pod adresem internetowym https://fundacja-maio.pl/, wykorzystuje pliki cookies

Administrator Danych Osobowych (ADO)

Fundacja MAIO z siedzibą przy ul.  Wrocław, jest Administratorem Danych Osobowych użytkowników strony https://fundacja-maio.pl/ (zwana dalej „ADO”).

Pliki cookies

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które są wykorzystywane przez naszą stronę internetową. Służą one do poprawy działania strony oraz zapewnienia lepszego doświadczenia użytkownikom.

Cele Wykorzystania Plików cookies

ADO wykorzystuje pliki cookies w następujących celach:

  • Niezbędne pliki cookies: Są one wymagane do prawidłowego działania strony internetowej, umożliwiają nawigację i korzystanie z jej podstawowych funkcji.
  • Pliki cookies dotyczące preferencji: Pozwalają zapamiętać wybory użytkownika (np. wybrany język lub region), dzięki czemu strona może oferować bardziej spersonalizowane funkcje.
  • Statystyczne pliki cookies: Umożliwiają zrozumienie, jak użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną, co pomaga w optymalizacji jej działania.
  • Marketingowe pliki cookies: Służą do śledzenia użytkowników w celu wyświetlania reklam dopasowanych do ich zainteresowań.

Zarządzanie Plikami cookies

Użytkownik ma możliwość zarządzania plikami cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Może wyrazić zgodę na używanie niektórych rodzajów cookies, jak również wycofać udzieloną zgodę. Należy jednak pamiętać, że wyłączenie lub ograniczenie plików cookies może wpłynąć na pełną funkcjonalność strony internetowej.

Tryb Incognito

Użytkownik może również korzystać z trybu incognito w swojej przeglądarce, aby zapobiec zapisywaniu historii przeglądania oraz plików cookies. Pliki cookies utworzone w trybie incognito są usuwane po zamknięciu wszystkich okien tego trybu.

Linki do Zarządzania Plikami Cookies

Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies w popularnych przeglądarkach internetowych można znaleźć pod poniższymi linkami:

Zgoda na Użycie Plików Cookies

ADO korzysta z plików cookies na podstawie zgody użytkownika, z wyjątkiem cookies niezbędnych do świadczenia usług drogą elektroniczną. Podczas pierwszej wizyty na stronie użytkownikowi prezentowany jest komunikat o użyciu cookies, gdzie może on wyrazić zgodę na ich użycie.